Sunday, June 18, 2006

الفيل يثور: الفوز الثمين لا يحرزه لعيبة متناكين

أنا مش عارف ايه خلانى زملكاوى أنا بس ... اشجع المجرمين و الصيع و المتناكين .. و الشراميط و الموامس.
يعنى انا مش عارف امتى هانفوز فى كس ام ماتش على الأهلى. يعنى يا عالم احنا اتكتب علينا الهزيمة من الأهلى ؟؟؟ نخسر ماتش .. اتنيين ... تلاتة و التالتة تابتة لكن لما العدد يزيد و يبقة كسميت ماتش يبقى أحا و أحا بقولها بأعلى صوتى لكس أم ادارة نادى الزمالك المتناكة و على رأسها البلطجى الكبير مرتفض مهزوم العرص و ليس بوسعى الا ان أقوم بعمل ريكوول أى استدعاء للمعلم و العلامة و الأب الروحى للمثقفين العرب الأستاذ نجيب سرور و أقول:
تمكن العرص من النادى ياالباطل المتناك من حققه
قال ايه رايح يقول لباجنيد:
سكت جمهور الأهلى عشان بيشتمونى و بيقولولى كس أمي
يا اخى احا... طب كس أمك على كس أم اللعيبة المتناكين اللى كانوا ضاربين مئات (مش عشرات) قبل الماتش طب انا اعتقد ان حيواناتهم المنوية كانت ممكن تلعب احسن منهم و الاثبات أهة "حمادة يلعب" يعنى حمادة هنا يضرب به المثل فى اللعب...
وا زبااااه.

انا قلتها قبل كدة و محدش صدقنى
لقد انتشر فى النادى الحيات و الأفاعى و لو كسبنا و انت فيها هاقطع بتاعى
و دمتم

0 Comments:

Post a Comment

<< Home