Monday, June 19, 2006

حد بيقف قدام القطر؟؟؟

الأهلـي «دكهــم».. وحــرق دمــهــم

كالعادة الزمالك اتدعك من الاهلي تاني ..... ايه الجديد في كدة بس للاسف اتحاد الكورة عاقب الاهلي و خلاه يلاعب انبي في السوبر بدل الزمالك و الله انا زعلت كان نفسي ندكهم تاني

متعب لازم يدلع الزمالك كل ماتش

محمود محمود قال رامبو قال : انا هطلع ميتين امك يا متعب

طارق السيد : ياللا يا اينو ربنا معاك انا مش هاجي جنبه اصل كل ماروحله يطلع دين امي و يمرمط بيا ارض الملعب

اوسة : هو كله ضرب ضرب مفيش شتيمة ولا ايه؟
حد يعرف اوسة شال كام جون من الاهلي؟
اللي يعرف الاجابة يتصل بيه و يواسيه


اللي بيدلع الزمالك كل ماتش
جوزيه للجمهور : اول ذيس فور يو

دونت كروس ذا ريد لاين

ادلع يا جوزيه

صورة الابطال

هتوحشنا يا هادي يا صاحب الاخلاق العالية

عرص المنصة:قال ايه قام قلع الجزمة - مش عارف ايه حكاية الجزم في البلد اليومين دول - و قال يا باجنيد لو مسكتش كس ام جمهورك انا هفتح ملفات ال 364927863427 مليون اهلاوي اللي في مصر دانا مرتضى انا متهزمش و انا متناكش
ياخي احــــــــــــــــــــــــــــا
ابن المتناكة دة الجمهور مشتموش دة بس قاله
سيبوه في حاله كفاية اللي جراله
امال لو كان قاله مرتضى يا مرتضى كس امك يا مرتضى كان عمل ايه؟؟

و بما ان روح عمنا نجيب سرور بتهفهف عليا دلوقتي انا عاوز اقول كلمتين

لما المعرص في فرقة متنكيين يحكم
و فوقه اعرص و في النادي بيتحكم
يبقى عليه العوض في النادي يا ولداه
و يبقى حل الفساد و الهبر و التعريص
و الهزايم من طوب الارض متعدش

يا عم سيبك بقى و شجع فريق ينفع
و كس أم الزمالك دا الاهلي فريق ممتع
بركات و متعب و ابو تريكة اللي بيقطع
وكس ام مرتضى و صلي عالفيك يشفع

كان معكم
عامر ابو تريكة
المريوطية بعد النفق
القلعة الحمراء

1 Comments:

At 6/19/2006 10:15 AM, Anonymous Anonymous said...

تمكن العرص من النادى ياللباطل المتناك من حققه

 

Post a Comment

<< Home